FerdAzraMira
Bence suyun yeri ayrı
Suyun verilmemesinin amacı aslında böbrekleri yormamak ve mideyi boş yere doldurmamak.
Ben anne sütü verdiğim halde havalar sıcak diye üç buçuk aylıkken su vermeye başladım. Hiçbir sorun da olmadı. Hatta doktoruma danıştım gülüp fark etmez dedi ki ne kadar veriyorsun dedi verdiğim miktarı dedim, verdiğin miktardan bir şey olmaz dedi.
Zaten sizin vereceğiniz miktarda bebeğin lıkır lıkır içeceği miktar değil.
Ben su içmeyi zamanla arttırdım önce 1 öğün 2 3 çay kaşığı verdim 4-5 gün devam ettim sonra bunu diğer öğünlerde de yavaş yavaş verdim, verirken karnını doyurup 5-10 dakika bekledim öyle suyu verdim. Zaten ardından ek gıdaya başlamıştık.
Düşünün bebeğiniz mamasını yedi veya sütünü içti ardından 2 çay kaşığı su verseniz 2 çay kaşığı nedir ki böbrekleri yormaz mideyi yormaz tabii hemen siz bilirsiniz