FerdAzraMira Çevremdekiler su vermem gerektiğini söylüyor çok sıcak diyorlar doktorumuza danışmadım bu ay ki kontrol de soracağım (mama+meme) ile besleniyor veren var mı su bebeğine vermeli miyim ???
Caglarass FerdAzraMira Sadece anne sütü olunca vermeyin diyolar ama mama da kullanıyomuşsunuz verseniz iyi olur gibi. Bende bu zamana kadar vermedim ama havalar fazla sıcak başlıycam sanırım yavaştan
Irmakprensesinannesi FerdAzraMira vermeyin şu ihtiyacını zatn karşılıyor yeterince anne sütünden ve mama da
Elahifa FerdAzraMira benim bebeğimde meme mama şeklinde besleniyor. Doktoruma sordum. Mamayı da suyla hazırladığımız için 6 ay boyunca su verme dedi. Alabildiği kadar anne sütü sonrasında sadece mama vermeliymisiz
Bety Mama suyla hazırlandığı için mama verirkende gerek yok diyor bazı doktorlar ben 2 bebeğimde de 6 aylıkken başladım doktora danışın bence
FerdAzraMira Biricik_11 evet annemler de öyle söylüyorlar bebeğim durmuyor su vermediğinden yanıyor bebe diyorlar 🤣🤣🤣🤣
Aselinannesi0655 FerdAzraMira vermeyin bence. Anne sütü%70 su mama da suyla hazırlanıyor. 6 aydan önce önereni duymadım hiç ki bende sağlıkçıyım şahsen vermedim
Minikkus14 FerdAzraMira ben geçen bi doktora gittim kendi doktorumuz değildi neden su vermiyorsun 3 aylık olmuş yakacak mısın cocun içini ver su dedi kendi doktorumla görüşmedim henüz ama annemde ver diyor hep
Suzi-12 FerdAzraMira ben 4 aylıkken başladım bir çay kaşığı ile suyun tadını öğrensin diye. Sadece mama ile besleniyordu . 6 aydan sonra su vermeye başladığımda zorlanmadım. Tadına aşina olduğu için. Herkes bu konuda farklı bakış açılarına sahip herkesin görüşüne saygı duyuyorum
FerdAzraMira Suzi-12 her sefer gittiğimiz de soruyorum bende su su diye anne sütü karşılıyor mama da aynı şekilde diyor bu ay ki kontrol de soracağım sıcak ver diyorlar diye 🤣🤣
Biricik_11 FerdAzraMira Benim kızım 4 aylıkken sadece anne sütü almasına rağmen doktora sorduğumda havanın sıcak olmasından dolayı vermem gerektiğini söyledi
Minikkus14 FerdAzraMira evet bende ilk defa duydum çok şaşırdım hatta dedim anne sütü aldığı için vermiyorum diye belirttim özellikle
RobinScherbatsky FerdAzraMira ben de meme mama şeklinde gidiyorum dr um mamadan sonra 2 çay kaşığı ver hem dili de temizlenir demişti
Suzi-12 FerdAzraMira bizim doktorumuzda karşıydı ama benn verdim ya :) Ama 9 aydan sonra mamayı günde 2 kereye düşürdü sebebinide su içmez diye söyledi gerçektende öyleydi mama çok içtiği dönem su reddi yaşamıştık :)
RobinScherbatsky FerdAzraMira dr önerisiyle gidiyorum sonuçta zararı olsa önereceğini düşünmüyorum siz kendi de unuza göre hareket edin tabii ki günde 3-4 kaşık veriyorum ama yarısından fazlasını döküyor zaten
MihrimahVeAnnesiii FerdAzraMira Amerikan Pediatri Akademisi Dünya Sağlık Örgütü anne sütü olsun mama olsun 6 aya kadar önermiyor. İkiside su zaten gerek yok. Elektron seviyesini bozarak böbreklerin fazla çalışmasına sebep olur . Allah korusun su zehirlenmesi durumu da var . Vermenize hiç gerek yok