Alya3361 pişik falan yapmadı ama hiç memnun kalmadım bitsin almam bidaha . 2 defa çiş yapsa (erkek çocuğum var ) hemen önüne ıslatıyor gibi oluyır pijamasını ıslatıyor çiş kokuyor çok dokuymuş gibi gözüküyor hiç güzel değil ucuz ama o kadar çok değiştirmen gerekiyor ki aynı şeye denk geliyor uani hiç gerek yok . Baby me kullanıyordum önceden yine ona geçeceğim ebebeğin kendi markası