Alya3361 oğlum 5.5aylik oldu doğduğu günden beri kullandığım tek marka,internetten indrim denk geldikçe aldık ama bazı üretim serisi daha eski sanirim onlar biraz daha sert yapılı onlar pişik yapar gibi oluyor bezin dışı noktacikli olanlar,yeni üretim olanlar dışında yaprak deseni var yumusacik pamuk gibi hiç tahriş etmedi maşallah. İndirim olunca hep farklı satıcıdan alınıyor mecburen öyle olunca da farkı üretim serisi gelebiliyor.. bundan sonra satıcısı sadece babyturco olandan alacağım ama