sunshinednz gazdan dolayı size tavsiyem kimyon kaynatıp için günde 1 sefer de bebeğinize iki üç damla verin en güzel gaz ilacı bence ben çok gaz ilaçları kullandım gereksiz pahalıydı bebeğime yan etkisi oldu doktor değiştirdim yeni doktorumuzun önerisiydi kimyon şuan kızım 11 aylık şükür kolik Bebek olmadan atlattık