Kızım 23 günlük. Her zaman değil ama çok kez emerken daha birkaç dk olmuşken birden bacaklarını kasmaya çırpınmaya ve ağlamaya başlıyor. Bu arada memeyi bırakıyor ya da sinirini ondan çıkarıyor. Kakasını yapmaya çalışırken hep ağlıyor nedense ben de ondan diye düşündüm. Ya da gazı var onu çıkarmaya çalışıyor ama hep memede mi aklına gelir bu. Emmeyi bırakıyor tabi sonra mama veriyorum onu içiyor biraz sakinleşiyor. Ben de sütümü sağıyorum mecbur bir sonrakinde veriyorum. Sizce gazdan dolayı mı böyle yapıyor, ne yapabilirim acaba?