Delice_zeytinn Minkpndam ya benim de bebeğim 11 aylık ama asla hiç bişey yemiyor hep iştahsız idi . Mama da içmiyor anne süt de yok üstelik alerjik 🫥 inşallah buradaki öneriler işime yarar benimde
Tugce Delice_zeytinn Benimki de alerjik, sebebini bilmiyorum binbir oyunla yiyor. Sabah kahvaltı stresi ile uyanıyorum. Sevdiği birkaç bir şey varsa birkaç gün sürekli onları vermek bir nebze yumuşatıyor. Mesela benimki salatalık delisi. Kokusunu alıyor 😅
Tugce Minkpndam 10,5 aylık bebeğim süt ve yumurta alerjik. Sabah: ⅙ avokado, 1 zeytin, ⅓ salatalık, 1 tatlı kaşığından balkabaklı yulaf muhallebisi+ 1çk üzüm pekmezi Ara: 1 hurma Öğlen: bulgurlu havuçlu kabak yemeği Ara: 1 kuru kayısı Akşam: irmikli köfte
Delice_zeytinn Sahrabalam aynı durumdayım 11 aylık bebeğim aşırı iştahsız ne süt ne mama ne ek gıda asla yemez . Cok yıpranıyorum
AytenMina Minkpndam Bu sabah kuymak yaptım ekmekle yedi bebegim cok seviyor yanında bir tane haşlanmıs yumurtanın yarısını yedi 3 tane fln zeytin yedi birazda peynir Öğlen tavuk suyuna sebze corbası yedirdim Ara öğünde yogurtlu yulaf yedirdim meyveyle birazda ceviz Aksamda kıymalı semizotu ve yogurt
cikolatahurma Eylulum1809 marka hatırımda değil bilindik bir markada değil di açıkçası sadece tost peyniri değilde kaşar peyniri olmasına özen gösterdim. Ve bebekler gerçekten çok seviyor küçük dilimlerle ellerimle ufaaladığımda iyi yiyor
Deletedmom_7 Minkpndam 9 aylığız bizde Kahvaltı: yumurtanin sarisi zeytin ezmesi tahin-üzüm pekmezi avokado ekmek içi ceviz labne peynir blender ediyorum Öğlen: ek gıda kitabından bakarak çorba yapıyorum (bugün soğan çorbası yaptım) İkindi: Muhallebi (bugün kayısılıydı) Akşam: ne yemek olursa akşam onun yiyebileceği yemekse veriyorum gunduzden yemediği olursa tekrar onu veriyorum
Ece011 Deletedmom_7 yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorum kahvaltıda saydıklarınızın hepsini karışık mı yiyiyor bebiş. Yani mamada hem yumurta hep pekmez labne falan mı var. Eğer öyleyse tadı kötü olmuyor mu birde neden tek tek yedirmiyorsunuz. Kızımda alerji olduğundan tam bir kahvaltı düzeni oluşturamadık o yüzden kahvaltı menülerine daha dikkatli bakıyorum fikir olması için. ☺️
Leyla13 Biz genelde beraber yemeye çalışıyoruz öğünlerimizi belki sizde de o şekilde görüp aynısını yapmaya çalışabilir merak ederek
Dmtt26 Minkpndam Sabah kahvaltısı. Yoğurt un çekilmiş ceviz den hazırladığım krep, salatalık ve çok nadir zeytin peynir yanına Öğle. Tarhana çorbası Ertesi günü öğle yemeği yayla çorbası bazen havuçlu yapıyorum Bir sonraki ki gün öğle yemeği. Sebzeli organik makarna yağsız tavuk kızartma bazen patates kızartması Akşam. Gece maması 11 aylık kızım bu saydıklarım dan başka bişey yemiyor pes etmiyorum arada sebze de yediriyorum
Mihrimahim16 Minkpndam güvenmek derken ? Boğulur vs diye mi ? Yoksa Üretim tavuğu diye mi ? Anlayamadım canım…
Banucetin Minkpndam 8 ay 12 günlük kahvaltı: karadut özü ve keçiboynuzu özü sürdüm ve kıymalı yumurta yedi Öğlen kemik suyuna şehriyeli tarhana çorbası Akşam kıymalı kabak yemeği yedi Azıcık da muz elma armut karışımı yedi benim kızım da meme konusunda çok iştahsız 🤦♀️
Ece011 Minkpndam tam 9 aylık kahvaltıda yarım avokado, 2 zeytin, meyve püreli ve bebek bisküvili yulaf ezmesi, 1 tane ceviz. Süt ve yumurta alerjisi var. Öğlen kıymalı semizotu yemeği akşam etli mercimek çorbası. Aralarda 3 4 tane kiraz yedi. Diş dönemi yemek yedirirken çok zorlanıyorum. Yemekleri ağzında tutuyor yutmuyor bugün mutfak halım battı resmen.
ard_ary_1308 Minkpndam dönem dönem oluyor siz her gıdayı vermekten vazgeçmeyin çok daha ileriki dönemlerde daha çok zorlanırsınız yememek bebeğinizdede alışkanlık haline gelmiş olur .. blw yapın bol bol👍🏼 kuskus makarna yapın içine Mısır bezelye havuç gibi sebzeleri ekleyin dökün mama sandalyesine keza meyveleri .. zamanla oturacaktır 😇
Marjinal_Anne2 Minkpndam aynıyız yani senin bebeğin daha çok küçükmüş hatta , yani stres yapma bu kadar yaptıkça hissediyorlar ve daha çok geri teper gerçekten önüne koyun yesin yemese bile oynasım dokunsun döksün , az vermeyin yani 8ayşık daha keşif dönemi 😢
oznr_mrc_umt Ece011 alerjik bir anne daha 😢 benim bebeğimde alerjik malesef süt yumurta havuç herşey dokunuyo yoğurt peynir veriyorum mesajlarını içli içli okuyorum inşallah bebelerimiz şifa bulur geçer Tüm rahatsızlıkları
Deletedmom_7 Ece011 çok geçmiş olsun ❤ yanlış anlamam tabiki de sorabilirsiniz tadı kötü olmuyor ilk onun kahvaltisını ettiriyorum sonra bizimle kahvaltiya oturuyor o an ona da tek tek tatdırıyorum kahvaltısını yemedigi yada yarim biraktigida oluyor (doktoruma da söylemistim iyi yapiyorsun harlka demisti)
AdaLina13 Minkpndam Ben yapıyorum tabiki ama herşeyi yemiyor işte o yüzden cesitimiz az 😊 zamanla yerler inşallah 🙏🤗
Ciibiilii Minkpndam 7 aylık anne sütü aldığı ve kgsuda iyi olduğu için kahvaltı veriyor brde akşamüstü meyveyle yoğurt yada sevdiği muhallebi tarzı bişi hazırlıyorum. Kahvaltısı genelde yulaf ezmesi yada bebek irmiği yanına yumurta yada peynir avakado yada muz şeklinde oluyor brde sopuk sıkım keçiboynuzu pekmezi aldım bir kaşık ondan ekliyorum