caney yuz ustude nefret edıyo kac kere denedım bır dakıka bıle surmuyo morarır gıbı aglıyo ne denesem olmuyo valla beklemekten baska carem yok demekkı butun damlaları denedım sayılır kımısı ıshal ya da kabız yaptı dıye bıraktım ınsallah tez vakıtte gecer