Arkadaslar merhaba benım sureklı aglayan bır bebegım var suan 1.5 aylık neye ağladıgını hıc anlamıyorum gaz sancısıda var ama damlalar kullanıyoruz bıraz hafıfledı uykudan uyanır uyanmaz aglıyo ac demekkı dıyorum bazen mama bazen meme alıyo karnı doyuyo kafasını cekıyo etrafı ızlıyo ıkı dakıka sonra baslıyo aglamaya zor susturuyoruz yanı her seye aglıyo hıc susup etrafı ızledıgını gormedım ve bu durum benı cok yıprattı dısarı cıkar arabasıyle gezdır dedıler onuda yaptım ama yok gıne aglıyo bu durum be zaman duzelır yanı cocugu böyle olan varmı kacıncı ayda gecıyo bu aglamalar 🥺🥺🥺