Mucizegebelik doktora ve çocuğun durumuna gire degisiyor sanırım ben kırkı cikmadan yaptıracaktim uzayan anne sütü sarılığı vardı doktor yapmadı o yuzden,devlet Hastanesi’nde yaptirdik 9.45de girdi 10.20de verdiler bize,öğleye kadar kaldık ohleden sonra çıkış yaptık ilk gün zor olabiliyor anestezinin etkisi geçince ağrısı olabilir ben 1defa ağrı kesici verdim doktor dediği için sonra hep kantaron yağı kullandım 3.gun doktor kontrole çağırdığında çok iyi hızlı toparlamis banyo yapabilirsin demişti,yine de her ihtimale karşı kaka bulaştırmamaya dikkat et 10gune kadar dedi.1ay da olması gerekn halini almıştı.. olabildigince erken yaptırın derim,hareketlendikce zor olabilir bacakları çirpindikca canı yanabilir