3 aylık oğlum perşembe sünnet oldu doktor karton bardak koymami söyledi beze degmemesi için ama bardak çok rahatsiz ve iz yapıyor. Bardak koymayan varmi yapışma vs oldu mu. Detaylı bir şekilde anlatirmisiniz kızlar lütfen nasıl yaptınız bardak koymadan