Deletedmom_109
Anladığın şeyler aslında o kadar normal ki.
Benim oğlum böyle tekrarla konuştuğu zaman 33 34 aylıktı. Ben de dil terapistine sordum bunun gayet normal olduğunu söyledi ama biz oğlumun genel durumunu değerlendirip konuştuk.
Zamanı gelince o konuşmaları da bitiyor daha düzgün konuşuyorlar.
Hani Ali Mert’in diyormuş ya kendi ismi Ali Mert değil mi?
Eğer siz Ali Mertin diyerek konuşuyosanız oradan kalkmıştır.
Benim oğlum da daha çok adını derdi şimdi benim diyor bazen adıylada diyor.
3,5 yaşında yaklaştı bir sorun görmüyoruz biz. Hatta ben psikoloğa gidiyorum oğlumdan da konuşuyoruz anlatıyorum kendi de gördü doktor gayet normal olduğunu söyledi.
Ben kendim için gidiyorum kendisi çocuklarda da ilgilenmiş bir psikolog çocukların durumu da da anlayabiliyor dolayısıyla bana gayet normal olduğunu söylemişti