blcbuse geçecek sabırlı ol merak etme :) aynı durum bizde de vardı midesinn dolu olduğunu biliyordum ama yine de emmek istediği zaman emziriyordum doktor da ebe de öyle demişti ne zaman emmek isterse emzirin diye kusmasına dikkat edin yeter yani yan pozisyonda olması gerekiyo ya biliyosunuzdur zaten ama bırakın istediği kadar emsin :) bu sayede bağışıklığı çok güçleniyor maşallah :)