Yigitmiray38 Ruzgarcan 15 günlüğüz sürekli memede yarım saat falan kendi kendine durursa durur o kadar emzik niyetine kullanıyo
bluem Ruzgarcan hee sat basi 20 dk emziriyrodum ben yogun bakimda kalmisti kan sekeri dustugu icin yani mememedgi icin acliktan kaldi anlamadik ondan cok korkmustum surekli emzrdim ben
blcbuse Yigitmiray38 21 gün oldu. Emzik almıyor asla. Artık acıdı göğüslerim emilmekten nasıl yapcaz bilmiyorum 😢
Pinkribbon Ruzgarcan var o Süt hiç endişelenmeyin emdikce artacak emzik gibi kullansın hiç karışmayın 1 aylık olunca zaten atak var meme reddi gibi ugrastiriyorlar
Ruzgarcan Pinkribbon vallah sırtımı hisetmiyorum okadar boş çekiyor içi cız Cız yapıyor dişlerimi o kadar sıkıyorum 🤦♀️
Vgc Benim de bebeğim 12. Günlük 5-8 dk falan meme emiyor keyfi olunca yeterli gelmiyor bana, bugün mesela hiç memeden beslenmek istemedi biberonla vermek zorunda kaldım zaten kilosu düşük doğdu o yüzden çok yorulur da kilo alamaz diye korkuyorum
BlgDoga 40 ı çıkana kadar sürekli memedeydi emzik niyetine çok kullanıyordu hala da kullaniyor ama artık biraz biraz geçiyo gibi: ) şuan 57 günlük bu arada
blcbuse BlgDoga yaa inşallah bizim de geçer. 19 gün kaldı 40 çıkmamıza. Hep meme ıstıyor hep. Doyuyor midesı dolu hala istiyor 😬
Kumsalbebek1 Merhaba bizde 14 günlüğüz sezeryan oldum birde üstüne iki memede çatladı canım çıka çıka emziriyorum genelde 1 tanesini 30 dk felan alıyor uyuyor diğerini vermeye çalışınca bazen alıyor bazwn uyuyor tek meme ile valla gündüzleri 2 5 saate bir emziriyorum geceleri 3.5 saat felan
Taazeannee blcbuse gögüsler emilmekten acımaz yanlış emzirmekten acır .O kadar acı çekip boş emziriyor olabilirsiniz.Destek almanızı öneririm
BlgDoga blcbuse geçecek sabırlı ol merak etme :) aynı durum bizde de vardı midesinn dolu olduğunu biliyordum ama yine de emmek istediği zaman emziriyordum doktor da ebe de öyle demişti ne zaman emmek isterse emzirin diye kusmasına dikkat edin yeter yani yan pozisyonda olması gerekiyo ya biliyosunuzdur zaten ama bırakın istediği kadar emsin :) bu sayede bağışıklığı çok güçleniyor maşallah :)