Grupyildizi benim kızımda 2 aylikkenden beri var 4 kere actirdim çocukta travma oldu asla.orasini elletmiyor açıldıktan sonra krem sürülmesi lazım surdurmedi yine yarım kapalı bu sefer actirmicam biraz daha bekliyorum bende çok uzun süredir pamuk kullanıyorum pişik kremi vs asla kullanmıyorum ama.surekli tekrarlıyor.