Grupyildizi Kizlar 3 yasinda kizimda fark ettim nette gorunce bakiyim dedim yapisik vajina agzi yok gibi kapali daha once oyle degildi aslinda ne yapicam ben korkulucak birseymi
tenceretavakuskana Grupyildizi korkacak bısey yok doktora goturun durumu anlatın kısa bı skeılde bakar krem verır onları kullanınca genelde gecıyo Eger gecmezse bı cubuk yardımıyla mudahale edıp acıyolar ama uzun ve zor ıslemler degıl hıcbırı
minnaktavsanim Grupyildizi krem verirlerse kullanmayın bence onlar hormonları etkilicek sıkıntı bi krem benim kızımın orası sisti çok kötü geçmedide hala cocuk cerrahına gittik sonra hareket gösterdi günde 5 defa 1 ay boyunca yap dedi hafiften yanlara doğru çekiyosun iki taraftan bi kaç kere tam bir ay dolunca açıldı sükür operasyona gerek kalmadı
Hilalyrdkl Grupyildizi krem veriyorlar normalde canım bizim 1 ay kullandık geçti ama senin ki daha ileri boyutta sanırım bir doktora git mutlaka idrar yolu enfeksiyonu yapıyor çok kapanırsa çocuk sıkıntı yaşamasın boşuna .
Defnemdenizim Grupyildizi benim kizim da 7 aylik 2 kere actirdik cocuk cerrahinda. Ama işlem hic bir sekilde kesilmeli vs bi islem degil. Ilkinde cimbiz gibi biseyle actilar ikinciyi eliyle acti doktor. Bende ilk basta cok panik olmuştum gunlerce ağlamıştım ama korktugum gibi bi islem degilmis cok şükür. Doktor bana butun islak mendillerin icerigindeki her madde arastirildi bu konu icin (ki ben doğduğundan beri pamuk kullaniyorum) ama hic bisey bulunamadi bu tamamen bebegin bunyesiyle alakali bi durum 5 6 yasina kadar toparlar hormon uretmeye baslayinca vucudu dedi. Yine tekrarlayadabilir fark ettigin an gelcen yine acicaz dedi. Krem verdi östrojenli onu kullaniyoruz. Uzun oldu biraz ama
MelikeBade @Grupyildizi dogdugunda 3. Kontrole görürdüğümüzde bizdede fark etti doktor cocuk cerrahına gosterın dedı aynı gun gosterdık her bezını degıstıgınde krem ile aşagı yukarı kapalı yere gel git yapın masaj gıbı duzelmezse kucuk bır operasyon ile açarız demişti bizimkisi açıldı operasyona gerek kalmadı önce bi doktora goturun bence
Talyaninannesi Grupyildizi benim yeğenimde öyleydi operasyon geçirdi hatta çocuk bir hafta idrarını yapamamış şu da içmemiş sistiginden dolayı doktor iyimi getirmissiniz falan demişti. Bence kesinlikle gitmelisiniz doktora…
tenceretavakuskana Grupyildizi normal Daha acık anlatıyım kızımda da aynı sekılde komple kapalıydı delık yok bak demıstı doktr gostermıstı yoksa bzıde frkına varmazdık Sonra krem verdı bı hafta kullandık acıldı kendılıgınden eger tamamen kapalıysa bızdekı gbı doktra goturun krem verıyolr gecıyo gecmezsede acılması cok kısa bı ıslem
Nesebas Defnemdenizim çiş mi yapmıyordu kızınız benim ki de 3 haftadır çiş yapamıyor yapıyor ama öyle tazaikli degil damla damla nefroloji bölümüne gösterdik enfeksiyon dedi ilaç verdi cuma gittim degeri düzelmiş ama hala çiş yok bende anlamadım kapalı gibi degil aslında ama sizinki nasıl bi belirti vermişti
Defnemdenizim Grupyildizi rica ederim canim yok uyusturmuyor zsten saniyelik islem oluyor benim kizim ilk korktu agladi kucağıma alinca sustu hemen doktor cok acitan bisey degil dedi. Bu konuda icim daha rahat artik kafayi yemistim ilk oldugunda. Insallah senin yavrunun da gecer de olmaz bir daha
Defnemdenizim Grupyildizi hayir cocuk doktorum fark etti direk cocuk cerrahiye yonlendirdi. Yok bizde hic kanama falan olmadi
Hellomoto Grupyildizi benim bebegimde oluyor doktor krem yazdı asla doktora gidip açtırma dahada kötü olur kanar vs. O kremi kendin eczaneden alıp hergun sabah akşam sürersen 2 haftada geçer sadece yapışmış yerine sur çok az
Sherlock1180 İncecik bir nester vardi doktor eliyle ayirdi iki üç saniyede açtı yine tekrarlamis ama yine götüreceğiz kizimi cerraha neden tekrarliyor anlayamadik.doğdu dogali poposunu yukarı tortu bırakmam hiç temizligine önem veririm ama bazisinin yapısal dedi
NidaLina13102020 Sherlock1180 bizimde çok küçükkenden beri var 4 kere açtrdım travma oluştu artık 20 aylik şuan yine yarım kapalı bu sefer actirmayi düşünmüyorum ama
Grupyildizi Sherlock1180 ic kismi fazla silince oluyormus galiba oyle okudum ben kalinti olup enfeksiyon kapmasin die siliyordum