Iremvrgn-11 mama sandalyesi ve önlük cok gerekli bence. Kızımı sadece yemek yerken oturtuyorum ben. Oraya gecınce yemek yiyeceğini anlıyor.
Önlükde kollu aldım ben 6 tane var. Yıkanabilşyor cabuk kuruyor pratik.
Tabak kaşık catal aldım bir heves bir sürü ama gerek yokmus 😆 kızım masasından eliyle yiyiyor 🥴