Iremvrgn-11 ben de almamanız gereken markayı söyleyeyim. 4baby formula mama sandalyesi almayın. Hantal, çok yer kaplıyor ve kullanışlı değil bize hediye gelmişti normalde kendim almazdım bunu. Önlük çok alın çok lazım oluyo. Tabak da oioi aldım ben, bi tane de mycey kapaklı, bi tane de bebedor kapaklı.. evdekilerden de olur ama kapaklı olması iyi oluyor