Şuan 10 ay 11 günden bildiriyorum hepimiz aynı şeyleri yaşıyormuşuz. Ayaklarıma sarılıyo resmen gündüz bir iş yapamıyorum, gece desen yarım saatte bir uyanıyo emip uyuyo yatırıyorum 15 dakka sonra kalkıyo gene emiyo. Sağlıkla atlatalım şu süreci inşalllah o kadar yorgunum ve bitiğim ki..