Nimetzumra benm bebegimde öyle 2 aylık 19 günlük, geceleri 4 saati geçiyor uyuyor, emzirme denesemde almıyor uyumak istiyor. Maalesef gündüz çok sık uyanır uyanık süreleri uzun oluyor, biraz daha zamanmz var diye 3-4 ayları bekliyorum. Sanırım bebekten bebeğe değişiyor, bazen destekli uyuyor bazende kendi kendini uyuyabilir bebekler var. okuduğum kitap veya bu izlediğim videoları edindiğim bilgi şu ki , erken uyutmaya dikkat edilmeli. En geç akşam 9 oldu mu uyumali. Tabi bebeğin hazır olma durumu iyi ayarlamak gerekiyor, son gündüz uykusu geç olursa akşam da geç uyuyorlar. 18 aylık kızım akşam 8 de uyuyor, 7 de uyanıyor. Ama maalesef sallayarak uyutuyrm çok gazlı bebekti hamak besiktr uyuyordu ancak,, ikinci bebeğimi sallayarak uyutmak istemiyorum çok yorucu oluyor. Gerçekten uyku konusu önemli üzerinde durulmalı👍