Balkivanc merhaba, biz dün doktora gittik, doktor yapışıklığı krem ile açacaktı fakat çok fazla kapandığı için açıldığında yırtılmalar olur ilerleten zamanda tekrar yapışma olur dedi cereahi bir işlem uyguladı,kısaca tekrar sünnet etti😞 herhangi bir ücret almadı. Bence bu durum bebeğin fizyolojisi ile alakalı. Bizim bebeğimizin pipisi zaten çok gömüktü. Keşke en başta bu kadar erken yaptırmasaydık.