Goktugdemet Oğlum 10 bucuk aylıkken sünnet yaptırdık şuan 1 ay gectı üzerınden pipisi ilk zamanlar iyiydi bir problem yoktu ama son zamanlarda sürekli içe dogru gömülüyor varmı aranızda bu durum başına gelen normal birşeymi böyle olması yoksa hatalı sünnetmi erkek bebek annelerı yorumlarınıza ihtiyacım var
Gizemcaglar01 Goktugdemet doktorumuz bize normal olduğunu her bebeğin pipi şekline göre değişiklik gösterdiğini söylemişti ama
Grey Goktugdemet benimde öyle gibi doktor her bezi açtığınızda geriye doğru ittirmemiz gerektiğini söyledi ama büyüdükçe normale dönermiş
Guledanur Goktugdemet 3 aylıkken sünnet ettirdim şu fıtığı var oğlumda yumurtaliklarinda ondan dolayı sürekli gömuk doktor büyüdükçe düzelir dedi özel hastanesi gömuk pipi sendromu dedi dikişle yukarı doğru tuturucakmos ki dışarıda dursun alakası yok dedi devletteki doktor büyüdükçe sıklıkta insikce düzelecek dedi ah bu özel hastaneler para için yapmicaklari yok
Fdmclk Ben oğlumu 3 aylıkken sünnet ettirmiştim, sizin dediğiniz gibi ilk günlerde normaldi sonra sonra işine gömülmeye başladı, şu an(6 aylık) hiç sünnet ettirmemişiz gibi. Yarın doktor randevumuz var, yapışıklığı açacak. Tekrar sünnete gerek yok dedi.
Balkivanc Fdmclk yarın gittikten sonra da yorum yapar misiniz rica etsem O yapisikligi nasıl açıyor yine mi canları acıyacak bize de açmam lazım dedi biz de bayram öncesi gideceğiz
Mervenes1907 Guledanur yaa ne kadar fenalar bizimkide öyle içe gömülü ama Dr normal dedi özel hastane de yaptık bizde 5 aylıktı halada öyle ama birazda etli bacakları ondan da oluyor mus
Goktugdemet Guledanur biz daha doktorumuzla konuşmadık bu durumu en yakın zamanda gösterıcez ama evet malesef özel hastaneler hep öyle para dertlerı ticarete dökmüşler sağlığı
Balkivanc Biz de 3 buçuk aylıkken sunnet ettirdik. Doktorumuz ileri geri hareket ettirmemizi söyledi yaptık aslında ama hafta basında kontrole gittiğimizde biraz yapışıklik olduğunu ve bayramdan önce tekrar gelmemizi söyledi açacakmış o yapisikligi insallah canı acımaz. Cerrahi bir işlem degil cok acımayacak dedi ama bilmiyorum tabi
bi_mucize_annesi79 Goktugdemet normal canım önce usttedki deri tutuyodu ama şimdi sünnet olunca içeri gidiyo normal kiloya döner biraz büyürse normale döner
Fdmclk Balkivanc merhaba, biz dün doktora gittik, doktor yapışıklığı krem ile açacaktı fakat çok fazla kapandığı için açıldığında yırtılmalar olur ilerleten zamanda tekrar yapışma olur dedi cereahi bir işlem uyguladı,kısaca tekrar sünnet etti😞 herhangi bir ücret almadı. Bence bu durum bebeğin fizyolojisi ile alakalı. Bizim bebeğimizin pipisi zaten çok gömüktü. Keşke en başta bu kadar erken yaptırmasaydık.
Buselgn Goktugdemet cerrahi sünnet mi oldu yoksa yüzük diye bir yöntem var pipi ölçülerek aparat etrafından kesiliyor yüzüklü sünnet mi
Buselgn Goktugdemet 8 yaşında kardeşim var 6 aylıkken yüzükle yapmışlar hatalı sünnetmiş pipisi hiç sünnet olmamış gibi zamanla içine gömüldü şimdi 5 aylık kendi oğlum var 1 ay önce cerrahi sünnet oldu aynı doktora kardeşimi muayene ettirdik ve sünnet hatası olduğunu öğrendik benim oğlum da gayet büyük insan gibi pipisi oldu içine gömülme vs hiç olmadı sünnet sonrasında ileri geri deriyi çekiştirmememiz hafifçe kemer kısmını banyolar da temizlelememiz gerektiğini söyledi doktor kardeşimi de yeniden sünnet etti gerçekten çok fark var arada