bilicisila23 sakin olun bu korku hepimizde oluyor siz bir annesiniz ve cok guclusunuz bu icgudusel bir durum ayni zamanda ben ilk cocugumu cok kucuk yasta kucagima aldim ilk yanliz kaldigimizda agliycaltim nerdeyse allah nasil bakarim ya birsey olursa diye sukur simdi boyuma geldi nerdeyse simdi 2. Bebegim tecrube oldugu halde ben yine ilk bu korkulari yasadim hic uzulmeyin her anne yasiyor bu korkuyu ama sonra kisa sure sonra geciyor alisiyor insan bu seferde kimseye bir dakka birakmak istemiyorsun benim gibi bakamaz dilini benden iyi kimse anlayamaz diye :)