Eceedemiiir benim doğumda aşırı yırtılma olmuştu sonra bagsur olarak devam etti kocaman memeleri vardı üstüne oturamiyordum doktor sürekli krem verdi yok geçmedi en son practo glyvenol fitil kullandım sabah akşam emzirmeye devam ettim eczacı sıkıntı olmaz demişti öyle geçti arada başlıyor ağrımaya kremle geçiyor ama çok fena durumdaysan kremle gecmeyebilir krem olarak da anestol Fito madecasol karıştırıp kullandım