3 sene önce en az 2 seneye yakin alexander markali lazere gittim cokda, memnun kaldim lazerden sonra kasinmaniz, normal 1.2 gun kizarik kaliyor ve kasiniyor da, sonra geçiyor ben 3 snee oldu lazer yaptirali tuyler yeni yeni hafifden cikiyor ustelik 2.hamileligim hormonlardan dolayi cabuk cikar dediler ama cikmadi o yuzden normal kizarik vs olmasi