Merhaba,
En baştan şöyle özetleyeyim. Cihaz modellerini pek bilemeden az buçuk araştırdığımla bir güzellik merkezinde son cihaz sistemi olduğunu söylediği robotx hibrit alexendire tam yazamadım. Bu cihazın olduğunu söylediler bir kaç tanıdığım da gittiği için güvendim.
İlk seansıma gittim ve cihazı sevemedim.
Size sorum bir sözleşme imzaladık. Ama sözleşme de alının tutar verilmez falan yazmıyor.
2 taksit elden ödemeli anlaştık. İlk seansa giderken ibanına yatırdım parayı.
Sadece cihaz değil atışı kaşıma da yapmış olması ve yan hijyenik olmamasını da sevemedim.
Size sorum şu ki para iademi alabilir miyim ? Ve kişiye de mahcup gibi hissediyorum. İş yerime yakın bir yer sürekli de görebileceğim yerdeler zıtlaşmak istemiyorum bunu nasıl halledebilirim.
Ne diyebilirim ? Başka yerle anlaşmak istiyorum ancak oraya bunu demeden vazgeçtiğimi nasıl anlatırım ?