merkurkedisiii Çok geçmiş olsun. Size tavsiyem çocuk doktoruna değil,dermatoloji bölümüne götürün. Çocuk doktoru ciltten ne anlar. Benim oğlumun egzamasına isilik dedi. Komple oğlumun vücuduna yayıldı. Dermatoloji bölümüne götürdüm egzama olduğunu öğrendim. Hassas ve kuru cilt olduğunu öğrendim. Ona göre krem,nemlendirici verdiler çok şükür bir daha egzama olmadı.