BEbegim 2680 doğdu 32 gününde 4020 kilo olmustu işin kötü yanı beni bebegim pek emmiyorblberona alıştı benşm sütüm var yanı 80 90 cc içiyor ben sağdıgımda 120 falan çıkıyor sağmak zorunda kalıyorum biberonla içiyor göğüs bir iki dakika emiyor sonra kendini geri cekıyo ağlıyor sürekli bende mecbur kalıyorum ve arada hipp mama kullanıyorum 38 günlüğüz .yarı yarıya hemen hemen mama ve anne sütü olarak devam edıyor nasıl şadde anne sütü ne geçeriz bilmiyorum dr browns biberonu aldık inçe deliği ve damla damla geliyor benşm göğsümden akan ondan daha çoktur ama maalesef ki emzirme yapamıyorum hiç emmıyor desem oda değil sertliği ilk beş on yudumda geçince göğsümü yumuşayınca hiç almıyor 🤷🏻♀️