Kızlar 12 gün önce dogum yaptım 3. Gün sütüm azar azar gelmeye başladı ve ilk günden aptalım mamaya başladık önce 20 dk emzirdim ardından uyumayınca ve ağlayınca mama verdim doymuyordu dün de sağlık ocağına gittim kızımın 1 haftada sadece 100gr kilo aldığını ogrendim ebe 250 gr alması gerekti dedi hadi anne sütüyle doymuyor kilo almıyor aptamil neden kilo aldırmıyor bilgisi olan varmı ptesi günü doktora götüreceğim