Rabiakosee 4 buçuk aylıktı sadece ağzı çok sulandı başka bir belirti olmadı ilk dişinde. Bence ayı büyüdükçe daha zor çıkarıyor sanki yani benim kızımda öyle oldu. İlk 5 dişinin çıktığını farketmedim bile. 6.da huzursuzlandı ağız suyuna ek olarak. 7.ve 8. De hafif ateş, huzursuzluk, sürekli ağlar gibiydi ve yemek yemeyi emmeyi istemedi. İştahı gayet iyi olan bebeğim kaşık görünce çığlık çığlığa bağırıyor. Gece sürekli uyanmaya başladı. Çıkardığı bütün dişer henüz kesici diş, köpek dişi falan olsa ondan zor çıkıyor derim. Kızımda büyüdükçe daha zor çıkıyor dişler. 9 aylık şuan 8 dişi var. Ama bu sonuncu beni bitirdi.