Rabiakosee 2 aylıkken başladı salya tükürük, günde 5 6 kere önlük değiştirirdim sonra elini ağzına falan götürmeyi öğrendi bu sefer şiddetli ısırırdı kaşırdı ağlardı. Geceleri çığlık atarak uyanıyordu durduk yere ağlıyordu. Huysuzdu zaten 4. Ay atağına da denk gelmişti 3.5 aylıkken falan şişti 4 ay 25 günlükken ilk dişini patlattı 2. De hemen peşinden geldi 6 aylıkken 2 dişi vardı