Brcnrmrr doğum yaptım bebeğimi taburcu olmadan muayene ettiler kalbinde üfürüm var dediler. Özel bi çocuk kalp doktoruna yönlendirdiler. Çok üzüldük çok korktuk. Daha bebeğim 1,5 günlüktü götürdük ama hep dua ediyoruz inşallah bişey çıkmaz diye. Çok şükür temiz çıktı. Masum dedi. İnşallah sizin de öyle çıkar🙏🏻