Merhabalar bugün 5,5 aylık bebeğime kontrole götürdüğümde kalpte ürüfürüm var dedi doğumda ya da bu aya kadar böyle bişey yoktu. Doktor sonradan da olabilir zaten yüzde doksanı masum oluyor ama yine de çocuk kaediyolojisine götürün dedi böyle bi durumu yaşayan var mı aranızda?