Kuzeymiram erdek kış döneminde tam bir köy ama yazları canlı müzikler vs var ya ölü bı yer değil. Ama bı bodrum Antalya bekleme. Eğer denizi güzel olsun dersen de Avşa, Avşa taraflarında yiğitler köyü var. Ama o bölge Erdek ten de cansiz. Erdek doğumluyum. Erdekin çevresindeki koylarda da gün içinde pek hayat yok. Anca ocaklar var biraz eğlenceli ama o Turanlar falan genel olarak pek aktivite olan yer değil. Ayrıca otel için ne beklersin diyenler olmuş. Daha iyi otelleri vardı diye hatırlıyorum. Grand vuslat diye sanırım yeni açılmış bir otel var. Bayramda gittiğimizde gördük çok güzel gorunuyordu dubleks ev gibi odalar dışarıdan bakılınca. Hemen önünde havuz , onun da önünde deniz. Hatta eşimle bir ara buraya gelelim dedik. Erdeke en fazla yarım saat mesafede ailelerimiz olmasına rağmen