Syyyy Kuzeymiram Erdek emekli yaşlılar için güzel. Ayrıca denizin o kadar güzel olduğunu söylemem. Sosyal aktivite yok. Erdeğin ilerisinde koylar var başka plajlar var oralar daha iyi bence. Turanların daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
minikbabyy Kuzeymiram ben erdeğe 2 saat uzaklıktayım yazın herhafta sonu ordayız ve üniversiteyi orda okudum ben çok seviyorum tam emekli yeri kafa dinlemelik bi yer kafeleri yemek yerleri çok iyi yani bu sene daha fırsat olmadı ama geçen sene çok uygundu. Otel için şöyle söyliyim aycan oteli bilmiyorum ama erdek merkezde Mavi inci otel var tam kafelerin ortasında kalıyo şık bi yer bi bakın ister
Bendenizsirine Kuzeymiram gormustumde icine girmedim bende bu sene Erdek ocaklarda bir hotel var oraya rezervasyon yaptırdım beğeniyorum orasını sabah aksam yemek var havuz var denize sıfır ve daha sakin
Syyyy Kuzeymiram oraya gitmedim fikrim yok🤷🏼♀️ Ama Erdek’ten kötü değildir çünkü erdeğe herkes gidebiliyor araçla gidilen yerlere herkes gidemiyor o yüzden daha iyidir diye düşünüyorum
Kuzeymiram minikbabyy peki onerecegin bi yer varmi doganlar köyü guzelmi , bebekle gidicez inallah , evimizde pek durmicsz biraz deniz birszda gezicez , uyumak icin eve giricez diye dusunuyoruz
minikbabyy Kuzeymiram eğer erdek merkezde kalıcaksanız doğanlar biraz uzak kalır yani merkezde denize gidelim derseniz çuğra tarafı çok güzel kurbağalı tarafına gitmeyin çok pis oluyo biz eşimle çuğranın en sonuna kadar gidiyoruz orda motto diye bi beach var şezlonglara para vermiyosunuz ama kafeteryasından bişey içmek zorundasınız ve denizi aşırıı temiz. Alkollü alkolsüz her türlü içecek var biz alkol kullanmıyoruz içen insanlar geliyo fakat asla itkopuk denilen tarzdan insanlar değil orayı tavsiye ederim
BarlasMomm Kuzeymiram erdeğin biraz daha ilerisinde ocaklar ama daha güzel denizi. Erdek cok kalabalik ve denizi dedigin gibi iyi degil. Ocaklar tatiliniz icin daha iyi olur
Bendenizsirine Kuzeymiram sanem hotel canim valla 3 defadır gidiyorum biz eşimle memnunuz butik hotel aile hoteli
Kuzeymiram Bendenizsirine bakayim bende , gittigim zaman nasipsa 3 agustosta gidicem bebegimde 10 aylik olmus olucak rahat ederiz demi 😄
Kuzeymiram Bendenizsirine bu arada hergun degisik yemek getiriyorlar demi bazi oteller hergun ayni yemegi getiriyormusta
Kuzeymiram minikbabyy merkezdeki oteller asiri pahali uzak bi yere bakiyoruz arabamiz var ordan merkeze geceriz diye dusunuyoruz geze geze
Tuba_engn Kuzeymiram Erdek ocaklara gidiyoruz bizde. Eşim çocukluğundan beri oraya gidiyor. Herkes birbirini tanıyor artık. Aslında yaş sınırı olarak aile ve emekli kesimim yeri. Rahat edebileceğiniz bir yer çocukla. Deniz güzel ama haftasonu Bursa’dan filan gelenler olduğu için çok kalabalık oluyor. Ocakların ileri taraflarında ki koylarda çok güzel sakin ve tertemiz denizi. Bu yıl arkadaşlarla gideceğiz. Tayinimiz var oraya hatta(inşalalh tayin çıktı derim )
BarlasMomm Kuzeymiram hic otelde kalmadim malesef orada. Evimize 1 saat uzaklikta sabah gidip aksam dönüyoruz hep.
Bendenizsirine Kuzeymiram canim zaten erkek gibi yerde ne kadar lüks hotel bulabilirsin ki bakmadim omu çıkıyor bumu çıkıyor karnımı duyuruyorum ona bakıyorum acik büfe tabiki antalya hotelleri değil yani 😀 ne istediğinize bağlı