Ze_kaan Kk41 maalesef korunmadık bir kere bişey olmaz ertesigün ilacı içerim dedim ama emzirdiğini için o da olmuyormuş annemler çok yardımcı hatta yazın yanında kalıyorum belki bu rahatlık bu yüzden 🤣
Ze_kaan YgmrEla normal mi oldu sezaryan mi benim sezaryan tek korkum o yoksa ikisiyle oynaya oynaya büyütürüm gelicek kaydım da yok inşallah bize iyi anne baba okuruz
Ze_kaan Bendenizsirine bir kereden bişey olmaz diye düşündük seviyoruz çocukları çok fazla hemde hayırlısı artık
Bendenizsirine Ze_kaan hayirlisi olsun canim aha bizde istiyoruz ne korunması özellikle yumurtlama gunu daha çok oluyor tik yok herelde istemezsek olmuycak😂
Mistikestik Ze_kaan hımmmm o etkili olmuştur adet görmeniz ben 4 ay önce doğum yaptım hala adet olmadım bir an için kendi adıma korktum 😀
Nur2021 Ze_kaan yardim edecek birileri varsa iyi de olmus aslinda, hayirli olsun 🤗 sag saglim alin kucaginiza
Sarii54 minimommy daha çok çekermiş bide dinimizde iyi değil bi sembole güvenip nazarı önler olarak bakmak İnternete yazarsanız daha iyi açıklamalar bulursunuz bende bilmiyordum sonradan öğrendim 😊
Ze_kaan Bendenizsirine aklında olunca olmuyor ilkinde 2 ay korunmadık çünkü istiyorduk bunda bir kerede oldu