Ze_kaan Nasıl yapıcam bilmiyorum bu ay adetimle sprail taktırıcaktım adetimi beklerken hamileymişim birde 2 kere birlikte olduk
Tuzz Ze_kaan cokk zorlanacaksınız zor bı süreç sizi bekliyor ama 2yıl sonra rahat edeceksiniz yanyana ikiz gibi durunca iyiki yapmışım diyeceksiniz
YgmrEla Ze_kaan 😂 ablam, oğlu 4 aylıkken hamile kaldı hemde ikiz😂 bu da yetmedi ikizler 1 yaşında, şimdi yine hamile Eylül de doğum yapacak manyak ya😂 Allah kolaylık versin, hayırlı uğurlu olsun bebeğin inşallah 🤲🏻🧿
plakayerli YgmrEla 😂 okurken komik de yaşayana allah yardım etsin. Yardımcı tutabiliyor mu ve tüm bunları isteyerek mi yaptı
Ze_kaan YgmrEla normal mi oldu sezaryan mi benim sezaryan tek korkum o yoksa ikisiyle oynaya oynaya büyütürüm gelicek kaydım da yok inşallah bize iyi anne baba okuruz
ikiPrensesAnnesi20 Ze_kaan bende öyle oldum canım şuan büyük 19 aylık küçük 4bucuk aylık ilk günler biraz zorlanacan ama sonra alışıyorsun çok şükür benim büyük kızım sesiz beni yormayan bı çocuk kolay geçiyorlar
Ze_kaan Kk41 maalesef korunmadık bir kere bişey olmaz ertesigün ilacı içerim dedim ama emzirdiğini için o da olmuyormuş annemler çok yardımcı hatta yazın yanında kalıyorum belki bu rahatlık bu yüzden 🤣
YgmrEla Sarii54 hmm şu mesele ne biliyim yorumlarda tatlış duruyor nazar boncuğu 😬👀 o aklıma gelmiyor valla. Teşekkür ederim bu arada 🥰
Bendenizsirine Ze_kaan olmusa olmuse çare yok ama o iki defanin yumurtlama gününde takip etmeminiz sadece sizin için olumsuz olmuş
Ze_kaan Bendenizsirine bir kereden bişey olmaz diye düşündük seviyoruz çocukları çok fazla hemde hayırlısı artık
ymr_12 Ze_kaan ah canim Allah yarfimcin olsun bende suan hamileyim 23 aylik bi kizim var 8 aylik hamileyim simdiden o kadar zorlaniyorum ki ev isi bile yapamiyorum gorumcem sag olsun yardimci oluyo o da olmasa kafayi yerdim herhalde. Sag salim alirsin insallah kucagina 🙏
YgmrEla plakayerli aynen😁 çok zorlanıyor tabi. Annem ablam kardeşim yardımcı oluyorlar. Şuan annemlerde kalıyor mesela. Ben başka şehirdeyim, onlar memlekette, o konuda şanslı, korunduk diyor bu nasıl korunma dedim 👀ne biliyim diyor😁
Deletedmom3544 Ze_kaan kızım 20 aylık geçen gün ödüm patladı gebeyim diye az bı belirti vardı ama yorgunluktan da oluyo bazen bu belirtiler test yaptım şükür değilmiş ben korkuyorum hala daha kızım düzene girmedi