ankakusu5058 MyDarlingSon ben de çok korkuyorum 2. Ay aşısından. 37 günlüğüz şimdiden calpol aldım prospektüste bile ikinci ay aşısından sonra ateş durumunda kullanılır vs yazıyor demekki zor bi aşı 🙁
Feyzosumunannesi ankakusu5058 maalesef ki aynı anda yapılıyormuş bende sımdıden üzülüyorum 20 temmuzda vurulacak bizimki daha 1 ay var 🙈
ankakusu5058 Feyzosumunannesi bizimki de sağlık ocağında sadece cuma günleri yapılıyormuş 22 Temmuz’da gelin dediler 🥺 Allah yardımcımız olsun bebişlerin de bizim de 😑
Feyzosumunannesi ankakusu5058 yaa 2 gun var aramızda bızımkı sadece çarşambaları yapıyormul o yuzden 20 sinde gel dedı. Amin amin inşallah