Oldugugibibiri agns doktor dulcosoft kullan dedi kaka yumuşatıcı. Ama ona rağmen sert yapıyor yavrum 😔 10 kilo 🧿
Azramina Oldugugibibiri Bu ara ben kayısı veriyorum bebeğime cam rende de rendeliyorum altı aylık olduğu için çok iyi geliyor kakasını çok rahatlıkla yapıyor aklınızda bulunsun olgunlaşmış taze kayısı
Melis84 Azramina biz de çok hevesli başladık yarın avokado yiyordu ne versek istiyordu sonradan bir anda kesildi maalesef umarım sizin öyle olmaz maşallah diyelim 🧿
Oldugugibibiri Azramina kayısı incir armut günkurusu zeytinyağı aklıma daha gelmeyen çok şeyi denedim 😔