Azramina Bebeğim 6.5 aylık. Ek gıdaya yavaş yavaş başladık maşallah ne versem çok istekli çok hevesli ağzını Şapurdata Şapurdata yiyor. Bazıları ilk başta hepsi böyle oluyor sonradan iştah kapanıyor diyorlar öyle mi? Sonradan iştah kapanır mı?
Busraata Azramina bu belli olmaz inşallah öyle devam eder maşallah diyelim,10.aydan sonra başladı reddetmeler şim 20aylik yemek yemekten nefret ediyor
Edalikuzusu Azramina kızım en baştan beri o kadar iştahlıydi ki ne versem yedi haşlanmış brokoli pırasayi bile dünyanın en lezzetli yiyeceği gibi yerdi 😅 su an çok zor yiyor bir aydır acayip bir iştahsızlık 12 .ayından sonra böyle oldu doktora gittik bütün degerleri normal ama yemek istemiyor ne yapacağım bilmiyorum
agns Azramina benim kızım da öyle hatta bu yüzden tadım bile yaptıramadim bodoslama 6. Ayın ilk sabahi kahvaltı yaptı 🙈 bi arkadaşım var sağolsun şimdi öyle sen bi kaç ay sonra gör dedi hep🙄 kızım 10 aylık dün kuru fasulye yedi gördü arkadaşımda sen yaşına gelsin de gör dedi yine 😵💫 sürekli bi aşağı çekme bi tuhaflık anlamadım gitti siz bakmayın 2 çocuğum var oğlan 7 yaşında dünyaya geldiğinden beri iştahlı keza kız da öyle
Balkupum2505 Azramina oglumda öyleydi masallahi vardi 2 yasindayiz suan 1 lokma yedirebilirsem ne mutlu bana yedigi seyleride yemez oldu
Azramina agns ay inşallah benimde öyle kim görse 1 yaşına kadar öyle oluyor sonra tamamen kesiliyor diyorlar . Onlarda tecrübelerini paylaşıyor tabi de . Umarım kesilmez iştahı . Sayılı da olsa iştahlı bebek - çocuk oluyor . Maşallah 🧿 diyelim sizin çocuklara da 🌸
Oldugugibibiri agns direkt ek gıdaya başladığınızda bağırsakla ilgili sorun yaşadınız mı? Kakada katılaşma Birkaç gün yapamama vs
Neslinesli agns ayyyyyy😒 bende de var onlardan. Bazı insanlar kötülükten besleniyor diye düşünüyorum. İnşallah bebişinde cooooook daha iyiye gider💐
agns Azramina senin bebişe de maşallah canım yok ya tecrübe değil biraz oğluşu iştahsız ondan sanırım ama tecrübe değil bende büyüttüm hastayken diş çıkarırken iştahsız olur yeğenim var doğdu doğalı iştah yok 12 yaşında 26 kilo yemeyi seven çocuk belli oluyor ya
Azramina agns ayy ne güzel iştahsız bebek çok zor oluyor . Özellikle anne çok yıpranıyor. Daimi olsun ☺️
Azramina Balkupum2505 yaaa tanıdığım balık birkaç kişide balık yağı verdi çocuğun iştahı açıldı . Bir araştırın isterseniz ☺️
Melesss Azramina iştah bazen geliyor bazen gidiyor. 2 hafta boyunca hiçbir şey yemedi şu an yemeye başladı. Diş dönemi, mevsim değişikliği her şey etkiliyor
Oldugugibibiri agns maşallah. Biz tadımla başladık ona rağmen bağırsakları hala tarif ettiğim şekilde 😔 8. Aydayız üstelik hala alışmadı bağırsakları 😔
Oldugugibibiri agns doktor dulcosoft kullan dedi kaka yumuşatıcı. Ama ona rağmen sert yapıyor yavrum 😔 10 kilo 🧿