Irmakprensesinannesi Melmir21 aptamil premetil diye bir mamaydi 3 ay kullandık sonra 4 kg ulaşınca doktorumuz nrml mamaya gecirdi
Melmir21 Irmakprensesinannesi Bızım doktr 3 kg kadar bunu kulan sonra da normal mama dedı bu mama acaba daha mı ıyı kılo yapıyor
Irmakprensesinannesi Melmir21 valla 4 kg da biriktirmiştir şuanda da sma comfort 2 kullanıyoruz memnunuz 10 ay 13 günlük suan 8300 gr 75 cmiz
Zeynossunannisi Selda_eslem Allah sizden razı olsun bu gönderiniz içimi o kadar rahatlattiki benim kızımda 31+4 dogdu aynı şekil kuvezde kaldi 1800le eve geldi 3 ay 14 günlük şimdi 3500gr bende kendimi yiyip bitiriyorum kilo aldiramiyorum ne biçim anneyim diye🥲😔
Melmir21 Zeynossunannisi Bıde bütün anneler çocuklarını çok sevıp guZsl bakıyor kendınızı o sekılde ozmeyın
Selda_eslem Zeynossunannisi boyle düşünmeyin lütfen 🙏 bende kenidimi cok suclamıstım ama bizim elmizde olan bir sey yok . Cok ozel bakım istiyor cocuklarımız siz elinizden gelenin zaten fazlasını yapıyorsunuzdur buna eminim 🤲🏻🙏🙏🙏 rabbim yardımcımız olsun
Melmir21 Irmakprensesinannesi devletın karşısaşdıgını hıc demedıler sıgortamız da yok a kalmıs zaten gıdıp sorayım bır hatta gecen dedı bu dıyer mamada doktr rapor yapar
Irmakprensesinannesi Melmir21 aptamil premetil özel premeturelere olduğu için rapor yaziot doktorlar bizim dpktprumuz o zaman lar yazmıştı şuan artık biz büyüdük 1.5 ay sonra yaşımıza giriyorux
Zeynossunannisi Melmir21 ilk ay 700 gr almıştı ama ben o kuvezdeyken süt sagip dolaba stok yapmıştım ilk sütleri içti sonra sütler bitti meme reddi oldu emmedi hâlâ da emmiyo mamaya geçtik sonraki 2 ay 350 400 gr o civarlardi
Melmir21 Irmakprensesinannesi bende doktr sorayım rapor yapılıyorsa bıze yazsın .arkdssları ıle aynı demı çocuğunuz gelımısı flen
Huzurbebek Melmir21 benimde 34te doğdu iyi de hep uyuması lazım mama yiyip uyuycak 30günlükken falan kolik olmuştu gece uyumuyodu
Melmir21 Huzurbebek uyanıp ıcmıuor yarım saat uyandırmaya calsıyorum tekral yatıyor ama bir kac gündür daha kolau uyanıyor
Irmakprensesinannesi Melmir21 33 haftalık 1865 gr doğdu kızım 5 ağustos 2021 doğumlu şuan 10 ay 13 günlük şuan gelişimi nrml seyirde yasitlarindan bir farkı yok
Zeynossunannisi Selda_eslem evimin işini gücünü biraktim zaten kolik ve zor bir bebek lavaboyu bırakın iki lokma ekmek zar zor yiyorum 5 10 cc fazla içsin diye kendimi paraliyorum 😔