Benimde kızım 30 haftalık dogdu her iki satte bir zorla uyandırıp emzirmeye calıstım. Cok Zor uyanıyordu uyanması işin altını acık bırakıyordum burnunu aıkıp bırakıyordum masaj yapıyırdum yüz üstü yatıyordum yastıgıb üstüne uyanıyordu. Kiloya gelincede kuvezde kaldı kızım 1800 gr geldi eve 4 ayda 4 kilo oldu cok sıkı takip ettim bebegimi kilosunu boyunu her ay kilo alıyordu ne kadar düşükde olsa kilo alımı vardı. Ama 5 aylılık kasık mamaya geçtik artık kaşık mamadan sonra kızımın kilo alımı arttık diger bebeklere göre cok daha yavaş aldı ama bir yasına girdikden sonra Yasıtlarıyla aynı oldu