Serum fizyolojik olarak eczaneden bildiğimiz izotonik su yani serum fizyolojik su aldım. Bildiğiniz serum yani. Eve getirip temiz bir kavanoza boşalttım. 5ml şırınga ile gün içinde 3-4 kere temizliyoruz. 3aylık bebeğim ablasından kaptı öksürüğü için doktor sürekli burnunu temizleyeceksiniz dedi, bu otribebelere filan baktık para yetişmesi mümkün değil bizde böyle bir çözüm bulduk. Eczacımız tavsiye etti, sağolsun ne para veriyonuz buna alın size gerçek serum fizyolojik su dedi 😁 iki çocuğumun da burnunu şırınga ile misler gibi temizliyorum gayet ekonomik oldu tavsiye ederim