Tlnmlk bu arada evet kesinlikle fark var, damla seklinde kullanirsaniz sadece anlik olarak burnu nemlendirmis olursunuz bebisinizin olan sumugu arkada kalir ve yine rahatlamaz, ama enjektore cekip cok basinc vermeden ama cok yavas olmayacak sekilde serum fizyolojigi verirseniz arkada kalan ve tikanmaya yol acan sumuklerde cikmis olur, ardindan da varsa aspiratorle cekerseniz cok daha iyi olur. Ben hasta olsun olmasin mutlaka hergun ya da gun asiri 1 kere hala yapiyorum bebegim 8 aylik. Bu arada uygulama videosu icin de doktor Osman Gonulal in youtube videosunu izleyebilirsiniz 😊