Streptekok tandem emzirmeyi araştırın, 6 aylıkken hamile kaldım, şimdi bebeğim 9 aylık olmak üzere, bırakmadım bırakmayacağım, kendi bırakmak isterse bırakır, ikisini birden emzireceğim inşallah. Hamile kaldınız diye bu yavrunun suçu ne, beraber emziren o kadar çok anne var ki, hiç de düşüğe yol açmıyor, son aylarda emzirmeden kaynaklı rahimde kasılma oluyormuş erken doğuma sebep oluyormuş diyor kimi doktor, kimisi de devam edebilrisiniz diyor, her yiğidin yoğurt yiyişi farklı misali, her doktor araştırmaları tecrübeleri neticesinde başka öneride bulunur. Karar size kalmış.( ki ben 3 çocuğunu ararda getirmiş ve ilk ikisi ile son ikisini beraber emzirmiş birinden okudum hiç de düşük tehlikesi geçirmemiş). Ama ben bırakmadım