Streptekok Benim arkadaşım da aynı sizin durumdaydı tehlike olduğu için mecbur bıraktırması gerekiyordu. Normal şartlarda tabi ki emzirebilirsiniz bunda sorun yok. Söylediğime alınmayın lütfen ama burda yazanlara inanıyorsunuz doktorunuza inanmıyorsunuz. Lütfen bu tarz şeylere özellikle bu denli önemli konu da hekimlerin haricinde bilgi istemeyin, güvenmeyin.