oglumubeklerken Lahe12 baş ölçüsü 38 cm doğmuştu bana genel olarak bebek çok küçük geliyordu. Bence şu an sana öyle geliyor doktor birsey demesiyse endişelenmeye gerek yok bebeğinle geçen anların keyfini çıkar lohusayken böyle şeylere takılmak normal 🌸
Dondurmalikahve Lahe12 Şimdi boyunu mu soruyosunuz, 3,5 yaşına yaklaştı artık oğlum yoksa doğum boyumu mu doğum boyu 50 cmydi
Tugce Lahe12 Doktora sorduğumda koca kafalı olmadığı için sevinmelisin demişti😅 baş çevresi büyüyorsa mesele yok 🤗
Dondurmalikahve Lahe12 İyi canım normal gidiyor. Büyür merak etme yeni annesin ya sana ondan öyle geliyor ben ne bebekler gördüm prematüre şimdi beni geçtiler masallah sizin bebiste büyür
Tugce Lahe12 Anlıyorum. Benim de öyle ama büyüdükçe bunları araştıracak vakit de kalmaz oluyor. Biraz rahatlayacaksınız zamanla