Lahe12 canım ilk zamanlar öyle geliyor insana benim oğlum 3690 gram doğdu gelen giden doktorlar hep maşallah tosun falan diyorlardı doğmadan önce doktorum iri bebek demişti ama bana o kadar küçük geliyordu ki bunun neresi iri bebek neresi tosun diyordum sürekli