Habibe08 evet cam rende var onda rendeleyip veriyorum üc gün ile şükür simdilik yok bisey
Melek_Eymenim bilmiyorum denemedim daha hic ama tam pirinc unu veriliyormus benim arkadasim kardesler pirinç unu var bilirmisiniz eskiden de vardi ondan kullaniyorum muhallebi gibi yapiyormus bisey yok dedi gaz yapmamis ama simdi her bebek bir degil ben alip denemeye kortkum erken dedim simdilik sonra iste simdi sadece ara ara meyve veriyorum yogurt inek sütü ile yaptim kustu normalde de kusar ztn ama vermiyorum simdilik yogurt kalsin sadece meyve veriyorum meyve ye de alisinca sebze yemez diyorlar onda da bisey yok yiyor bakalim ilerleyen aylar ne gostercek