Anonim11 sorabilirsiniz tabiki bende çok sorardım kimse yanıtlamazdı pek😇 ameliyattan çıkınca 1 saat içinde hiçbişey yemiyor. 1 saat sonra az emziriyorsunuz kusup kusmamasına bakıyorlar. Kusmazsa doyurabiliyorsun sonra çıkıyorsunuz. Sürekli yatırdık zaten kalkamıyordu öylece yatıyordu. O şekil emzirirsiniz sizde. Ek gıda olarak ağrı kesiciden sonra az toparladığı için annem kucağına alıyordu orası değmeyecek şekilde. Böyle yedirdik yemeğini. Daha geçen gün mama sandalyesine koydum. Ameliyattan çıkınca giydiriyorsunuz. Zaten narkozlu olduğundan yarı ağlamaklı oluyor. 1 saat oyalamanız gerek